Ofte stilte spørsmål
Er det noe du lurer på,kan du søke her! Dersom du ikke finner det du leter etter, er du velkommen til å ta kontak med oss!
Er det noe du lurer på,kan du søke her! Dersom du ikke finner det du leter etter, er du velkommen til å ta kontak med oss!
Koppene er produsert i Kina, men trykket blir påført av oss ved våre lokaler på Bekkelaget i Oslo.
Det er dessverre ikke mulig å handle våre produkter i en butikk. Hvis det skulle endre seg, vil vi garantert informere alle som abonnerer på nyhetsbrevet vårt.
Designet er i utgangspunktet fleksibelt for å bli trykt på det meste som lar seg bli trykt på. Ta kontakt med oss, også finner vi fort ut hvordan vi kan få designet trykt på andre type produkter.
Hvis du ikke er fornøyd, kan du ringe på +47 99 51 51 49, eller sende en epost til hei@morokoppen.no. Fint om du markerer eposten med «Klage: (ordrenummer)»
Les mer om dine rettigheter i våre salgsbetingelser.
Hvis du ikke er fornøyd, kan du ringe på +47 99 51 51 49, eller sende en epost til hei@morokoppen.no. Fint om du markerer eposten med «Klage: (ordrenummer)».
Les mer om dine rettigheter i våre salgsbetingelser.
NEI! Du kan absolutt ikke putte metallkoppen i mikrobølgeovnen. Metallkoppen er laget av metall med et emaljebelegg utenpå. Metall i mikro kan forårsake stor elektrisk brann som kan være veldig vanskelig å slukke.
Ja. Keramikk-koppen passer fint til bruk i mikrobølgeovnen.
Det skal sendes en ordrebekreftelse ved hvert kjøp. Vi anbefaler at du venter 15 minutter etter at du sendte bestillingen, og sjekker søppelposten i eposten din.
Hvis du fortsatt ikke finner noe, kan du ta kontakt på hei@morokoppen.no, så følger vi det opp.
For ordre under kr 799,-koster frakt kr 70,-. For ordre over kr 799,- spanderer vi frakten.
Morokoppen bruker Posten til å sende ut våre produkter. Og kan som regel hentes ved din nærmeste postkontor eller post i butikk. Du vil få oppgitt et sporingsnummer for å følge leveransen.
Leveringstiden er normalt 3-7 arbeidsdager. Hvis det forekommer forsinkelser vil du bli informert på epost, så fort det oppstår.
Nei, vi sender ikke til utlandet. Hvis det skulle endre seg, vil vi garantert informere alle som abonnerer på nyhetsbrevet vårt.
Nei, det er ikke mulig å hente pakken hos oss.
Vi bruker Klarna og Vipps som våre betalingsløsninger, og via aksepterer vi de vanligste bank og kredittkortene, faktura, og vipps.
Fakturaen sendes når produktet er blitt sendt med posten. Det kan ta noen dager fra du bestiller, til den sendes.
Hvis du er usikker på status, så er det bare å ta kontakt på hei@morokoppen.no, så hjelper vi deg så godt vi kan.
Fakturaen sendes når produktet er blitt sendt med posten. Det kan ta noen dager fra du bestiller, til den sendes.
Hvis du er usikker på status, så er det bare å ta kontakt på hei@morokoppen.no, så hjelper vi deg så godt vi kan.
Vi søker å gi god service, så vi vil jobbe for å tilbakebetale så fort som mulig, men du må regne med opptil 60 dagers ventetid på tilbakebetaling.
Nei. Vi dekker returen. Ta kontakt, så ordner vi med returslipp.
Du må likevel sørge for å returnere varen på en forsvarlig måte, ved å pakke det godt inn og ta den med til ditt nærmeste postkontor eller post i butikk.
Vi dekker returen. Ta kontakt, så ordner vi med returslipp.
Du må likevel sørge for å returnere varen på en forsvarlig måte, ved å pakke det godt inn og ta den med til ditt nærmeste postkontor eller post i butikk.
Det var leit å høre. Ta kontakt på hei@morokoppen.no. Les mer om dine rettigheter i salgsbetingelsene våre.
Hvis du ikke henter ubetalte varer på posten, kan du bli belastet med et gebyr, tilsvarende det det koster morokoppen.no å få varen returnert.